11 oktober 2011

Idag

Jag skulle gärna skriva något. Men det händer liksom inget just nu.
Vi var till frissan idag, jag och Jeremy. Lite snyggade till oss bara, jag har ingen takatukka och Jeremy ser något. Skall försöka se om jag skulle få håret att växa långt, det har varit kort nu i 10 år. Jag är nog inte alls säker på att jag orkar vänta att det växer ut ordentligt.

Och så är det kallt. Och ruskigt. Var redan påväg på länk igår men det blåste alldeles förfärligt och jag hade alldeles för lite kläder på, så jag svängde om for hem och tände eld i tackan istället. Varmt och skönt!

2 kommentarer:

  1. Jag har också övervägt att låta hårt växa långt. Men det tar ju för alltid! Jag tröttnar alltid och klipper det igen.

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer om lockar! Det skulle vara hur fint som helst - men tror att det nog bara är en dröm mitt hår är så spikrakt och tungt att det nog inte skulle bli till något. Men vad vet jag före jag prövat. Någon permanent blir det nog ändå inte.

    SvaraRadera