28 oktober 2011

Bara bättre

Vissa dagar är sen bara bättre än andra. Och idag har det varit helt okej fiilis.
Jag är fortfarande krasslig och mår inte alls bra. Dessutom har jag struntat i att ha koll på kolhydraterna och det hjälper inte direkt - men sambon hämtade 85% choklad åt mej från båten. Kurerar mej med det nu.

Nu blir det sockerdetox! Absolut! Jag har ingen koll på vikten och antar att det kan vara lite mera än 2 kg kvar till målet. Och julen närmar sej med stormsteg. Men så som jag redan tidigare skrivit så är jag redan mycket nöjd med mitt resultat.

3 kommentarer:

  1. Jag var så chockad då jag steg på vågen. De två sista veckorna har jag inte haft någon stormande aptit och varit ganska dålig. Så minus 2-3kilo. Nu kommer de ju tillbaka, men skall försöka hålla lite koll, för gillar nog denna vikt bättre. Lite bort från magen:) Sedan blev det ju en helg i Sverige hos kusinen som kör LCHF så åt ju bra där...

    SvaraRadera
  2. ...menar med inlägget ovan att fast du slarvat behöver du inte nödvändigtvis ha gått upp om du varit krasslig.

    SvaraRadera
  3. Nej det behöver jag ju nog inte. :)
    Klädstorleken har ändå minskat med 2-3 storlekar sen januari, så är ändå nöjd bara jag håller den här storleken. Trivs ganska bra så som det är nu!

    SvaraRadera