5 september 2011

Uppdatering; Projektet - Att förstå

Att det skulla ta såhär länge före jag fatta jujun i det där att röra på sej. Det känns ju fantastiskt! Svettas och pinas och sen försvinna in i endorfinrus. Jee! Joggade nästan 4 km idag och gick 1 km. Tog i lite för hårt i början och fick sting, men så gick det om när jag gick lite.

Min länk på 5 km tar fortfarande ca 45-50 min, alltså precis lika länge som när jag gick den. Men å andra sidan är det ju inte farten som är det som räknas nu. Klarade ju inte ens av att jogga 200 m i våras.

Vikten har inte minskat, tror jag. Födelsedagskalasandet och Yyteriveckolutet var inte direkt kolhydratfritt - så antagligen är det lite på +. Men trots det -10 kg. Midjemåttet har däremot minskat med ca 1 cm sen början av månaden, vilket betyder kring 13 cm mindre sen januari.

Nästa vecka skall jag på sockerbelastning. Det kommer att bli lite spännande - vad kommer reslutatet att vara? Och kommer jag att få ner den där sockerlösningen? Är ju inte alls van med att få i mej så mycket socker på en gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar