21 september 2011

Orka nu!

Har inte rört på mej på en vecka. Förra veckans tisdag var jag på länk men flunssan bråkade fortfarande så jag orkade inget. Det var inte roligt alls. Sen har de varit regningt och jag har tappat inspirationen. Idag drog jag iväg mej på zumban - var nära på att skippa den men så tänkte jag att jag nog måste komma ut lite. Synd bara att det regnade så, skulle annars ha gått dit. Känns lite tonttigt att ta bilen när det bara är lite på 1 km. Måste hitta rutinen igen så skall det nog gå bra. Och regnet skulle få sluta nu. Det kommer väl ingen snö i vinter när allt kommer ner som vatten redan nu??

Vincent är febrig. Tur så får vi sova längre imorgon - sambon för Jeremy till lekis före han far på jobb. Han sover nog inte ännu, Vincent alltså. Bättre det än att han skulle ha somnat tidigt och vaknat redan på morgonnatten...

2 kommentarer:

  1. Jag har inte heller kunnat sporta på flera veckor pga. denna jäkla flunssa. Brukar nog aldrig ha sådanahär sega varianter jag. Blä. Ja och så när man tycker synd om sig själv slinker det ner en heeel del gott. Vågar inte ens ställa mig på vågen jag.

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller! Men vågen alltså. Är nog lite lite fundersam... men köpte ett par jeans idag som jag nu skall ha som morot! :)

    SvaraRadera