13 augusti 2011

Spenderat

Jag har en svaghet för marimekko väskor. Annat av marimekko är helt ok också men väskor är speciellt fina. Och råkade fynda den på bilden för en femma! Härrigud, fem euro! Någon har säkert betalat närmare 40€ för den som ny. Och den är inte ens sliten - kastade den i bykmaskinen och nu är den som ny. Fyndade också tre skålar för 0,50 cent/stycke. Wohoo!


Loppis fynd

Det som harmar mej var att där fanns en helt härlig gul stol som jag totalt föll för. Men ides inte köpa den när jag inte då visste vad jag skulle göra med den - nu harmar det, för jag kom idag på precis var den skulle passa perfekt. Överväger att imorgon åka till loppiset och chansa på att den ännu är kvar - tror knappast det, men det går ju alltid att hoppas.

Det som inte alls blev så billig var dagens Me&I party - köpte något åt mej själv för en gång skull! Var inte så förtjust i höstens kollektion när jag kollade den på nätet - men när jag såg kläderna live skulle jag nog ha kunnat plocka hem lite ett som annat.


3 kommentarer:

  1. E d någo mer du vill ha så har jag party på söndag, så du vet :D Maila till mig isf.

    SvaraRadera
  2. Hah!Står du för kostnaderna också. ;) Skall fundera på saken.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr gör jag inte det :D Men om du vill ha nåt så hojta till nån dag på förhand vad du vill ha. Antingen får du det på posten elr så lägger jag till i min beställning och du får det senare... När vi kommer ner är ju sen en annan femma, så kanske post ändå är bäst.

    SvaraRadera