21 augusti 2011

Söndagsutflykt

Vågade mej ensam med busarna till Helsingfors på mammapappa.com-picknick. Jee! Lite jännä var det nog och Vincent hann nog rymma några gånger - men hade nog inte gått långt. Någo bilder blir det inte för jag glömde kameran hemma, skulle säkert inte ha hunnit ta någo bilder heller. Roligt i alla fall att komma ut bland folk!

Nu är jag totalt slut. De två äldre barnen verkar däremot inte alls trötta och leker på för fullt ännu, åtminstone hålls de i sitt rum.

Imorgon tänkte jag kika på ny telefon. Är lite kluven - skall jag uppdatera till en intelligentare lur eller bara gå för "ringa-o.-texta" modellen??

6 kommentarer:

  1. Iphone! Helt super :) Jag tog ett paket från dna med 500 minuter+telefon, 38,90 e/månad. Billigare än räkningarna jag hade med gamla luren...

    SvaraRadera
  2. Jag hade ju ännu syskonsim så mina barn fick dyka av sig den sista orken ;) Så fick båda och sova relativt tidigt men framförallt så rätt smidigt.

    Men man hoppas ju bröderna skulle springa åt samma håll någongång ;) läntar nog till gubben kommer hem så man lite får slappna av :)

    Veronica

    SvaraRadera
  3. Iphone tänkte jag på, men då väntar jag nog lite till för de lär komma ut en ny riktigt snart. Min telefon räkning är kring 10€ i månaden så om jag uppdaterar blir det nog rejält dyrare. :D

    SvaraRadera
  4. Tio euro?? Vafan. DET var billigt! Jag som trodde att jag var den som pratade minst i telefon av alla. Jag vet inte ens hur jag lyckats få sådär dyra räkningar, var nog något med det gamla abbonnemanget, kostade mera när jag ringde till de som inte hade dna.... :/

    SvaraRadera
  5. Samsung Galaxy e oxå ganska bra telefon.. (typ alla i vår släkt har olika versioner av den :D) gillar Android, lätt att använda.. iphonen gilla jag int alls... men smaken e ju som baken!

    SvaraRadera
  6. Veronica - Du hade det nog inte så lugnt heller. Vilken fart den lille har! :D

    Maria - Billigt verkligen, men jag ringer eller textar väldigt lite. Muuka är ännu "bättre" än jag och brukar ha kring 20 € tfn.räkningar för 3 månader.

    Siisi - Måste studera saken lite mera, Samsung Galaxyn har jag nog funderat på också. Men är ju lite Apple frälst så få se vad det blir...

    SvaraRadera