15 augusti 2011

Måndags shoppat

Vi köpte ny bilstol åt Marius idag, det var på tiden. Men hann inte fota den före det blev mörkt, så mera om det imorgon. När vi hade handlat bilstol klart for vi och hälsade på pojkarnas lilla ludikusin, så pytte liten - bara två veckor gammal!

Sen en "snabb" sväng via några butiker och sen hem. Köpte femte säsongen av LOST - jag har ju födelsedag snart, så sjätte säsongen kanske dyker upp då?? Och köpte också hårinpackning åt min sönderslitna hår och hittade borddukar till det nya skåpet.

En suddig blir av dagens kap

Och på tal om suddiga bilder, mörker och födelsedagar så skulle det vara najs att få ett nytt objektiv - ett lite ljuskänsligare. Det här eller det här skulle vara helt kiva.

2 kommentarer:

  1. Ludikusin? Har aldrig hört om ludna kusiner. ;) Men ooh, för nyfödingar! Kommer ni förresten på pickniken?

    SvaraRadera
  2. Småkusinens barn blir mina barns ludikusiner! :D Jag vet inte ännu om vi kommer, det kör ihop sej med jobb och sådant. Men jag funderar ännu... kanske det ordnar sej.

    SvaraRadera