22 juli 2011

Ljusröda moln

Det är en helt fantastisk sommar. Vilken tur att jag bestämde mej för att vara med på Lurens i år. Gänget är helt fantastiskt, det är alltid bra fiilis på Lurens - men i år är det nog något alldeles speciellt.

Och att vi sålt slut så gott som varje föreställning är helt otroligt. Att det verkligen finns så många människor som gärna kommer och tittar på oss! Snart har det bokats 10 000 biljetter, och det ryms 10 186 personer på 22 föreställningar (om man inte räknar med extra stolar).

Publiken i år är också fantastisk! Alla är så med hurrar och klappar och utstrålar energi som vi skådisar på scenen tankar åt oss. Utan publiken skulle vi aldrig orka igenom en föreställning med den driven vi nu har (- min personliga åsikt men jag tror inte det finns många i gänget som inte skulle hålla med mej).

En lugn stund före allt brakar loss

Imorgon åker gänget västerut och hälsar på Raseborgarna, skall bli intressant att se vad de gjort av "Trollkarlen från Oz".

2 kommentarer:

  1. Jag fattade inte alls att du var med! Men hur hinner du med Lurens och tre små barn? Det tar ju säkert massor tid att repetera och sedan alla föreställningar. Lyfter verkligen hatten! Och NI VAR SÅ BRA IGÅR! =)

    SvaraRadera
  2. Oj, nu had jag inte alls märkt din kommentar, sorry!

    Det är gäller nog att pussla en hel del med barnvakter och sambons arbetstider, men man hinner om man vill. Och så måste jag nog tacka sambon som stöder och uppmuntrar, utan hans stöd skulle det nog inte ha blivit till något.

    SvaraRadera