19 september 2010

Frya kvar

Nu var det färdigt kalasat för september. Vill verkligen inte se vad mitt socker visar...

Har idag 34+6 alltså imorgon går jag in i vecka 36. Hurja.
Och de senaste dagarna har det verkligen varit ganska tungt, bebisen trycker sej upp åt och trycker på lungorna och bröstkorgen. Hoppas h*n nu snart börjar sjunka neråt, har bra kunnat sova på rygg ända tills nu, det känns inte mera bekvämt.

Namn, jaa det funderar åtminstone jag på. Pappa säger att han nog vet sedan bara Skrutten är ute. Och om det är flicka eller pojke, spännande att se. Jag har fortfarande stark pojkkänsla. En hel del andra har nog gissat på att det kommer en flicka nu. Men ingen skillnad är det ju egentligen - barn som barn. Huvudsaken är att Skrutten är frisk och mår bra.

2 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande det är nu när det börjar närma sig! Vi håller tummarna, allt ska nog gå bra ska du se! Jag gissar och hoppas lite på en tjej, men en trio i pojkar är ju inget fel det heller! Man önskar ju sig barn, inte kön... Själv har jag också pojkkänsla, men alla skrönor talar för en tjej så vi får se om Alma får sin önskan uppfylld :)

    SvaraRadera
  2. Det är så spännande! Inte någo mindre fast det redan är tredje gången. :)

    SvaraRadera